وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم پای حرف فرهنگیان نشست

وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم پای حرف فرهنگیان نشست

 علیرضا کاظمی با برخی از مراجعه کنندگان به وزارت آموزش و پرورش که از قبل تعیین وقت انجام داده بودند، در محل این وزارتخانه دیدار کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش به منظور اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم و با هدف ارتباط موثر با سطح جامعه و بررسی دغدغه‌های جامعه فرهنگیان با تعدادی از فرهنگیان دیدار کرد.

 علیرضا کاظمی با برخی از مراجعه کنندگان به وزارت آموزش و پرورش که از قبل تعیین وقت انجام داده بودند، در محل این وزارتخانه دیدار کرد.

 در این دیدار وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معاونین با شنیدن مشکلات و مسائل مراجعان، دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات را صادر کرد.

در جلسه مذکور مراجعه کنندگان با علیرضا کاظمی دیدار کردند و درخواست‌های خود را ارائه کردند و وزیر آموزش و پرورش نیز معلمانه به توضیحات و دغدغه‌های آنها گوش و دستوراتی صادر کرد.

در این جلسه که با حضور فرهنگیانی از نقاط مختلف کشور برگزار شدکه درباره مشکلات استخدامی، جذب و نگهداشت نخبگان، درخواست کمک دانش آموز نخبه از وزیر برای تسهیل امور مربوطه، طرح آموزش قرآنی یک معلم، معترضان به کد ۱۹، انتقال وجابجایی، بکارگیری نیرو‌ها و بررسی مشکلات نمایندگان معلمان مامور خارج از کشور و… موضوعاتی مطرح کردند.

گفتی است؛ در این جلسه اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با درخواست‌های این فرهنگیان مرتبط بودند نیز حضور داشتند که پس از دستور وزیر آموزش و پرورش مسأله مراجعه کننده را پیگیری کردند.

گفتنی است که دیدار مردمی با وزیر آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های ثابت و مهم این وزارتخانه خواهد بود تا از این طریق فرهنگیان، مستقیم و بدون واسطه با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم پای حرف فرهنگیان نشست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم پای حرف فرهنگیان نشست"، کلیک کنید.