آماده باش کامل مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

آماده باش کامل مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

بهار جاودانه/تهران فرماندار فیروزکوه گفت: در پی بارشهای شدید باران، تمامی ارکان ستاد بحران شهرستان در حال آماده باش هستند. 

محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه ضمن حضور میدانی در سطح معابر شهر ارجمند در گفت و گو با خبرنگاران از آمادگی ستاد بحران خبر داد و گفت: برای پیشگیری از حوادث ناشی از بارش شدید باران، همه واحدهای خدمت‌رسان شهرداری ارجمند و ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش هستند و از ساعاتی پیش در نقاط مختلف شهر ارجمند در حال خدمت رسانی هستند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به حجم بالای بارش‌ها، مسیل‌ها و معابر شهر ارجمند دچار آبگرفتگی شده ولی مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار فیروزکوه در پایان ضمن قدردانی از صبر و همکاری شهروندان عزیز، از آنان خواست از تردد بی‌مورد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند. 

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش کامل مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش کامل مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه"، کلیک کنید.