تأمین خوابگاه برای دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه لرستان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

تأمین خوابگاه برای دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه لرستان - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

علی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بهار جاودانه تعداد مراکز دانشگاهی در لرستان را ۶۰ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین حدود ۶۰ هزار دانشجو نیز در این مراکز دانشگاهی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید، تمهیدات لازم را در دانشگاه‌های استان فراهم کرده‌ایم، افزود: تقویم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها نیز از تاریخ ۲۶ شهریورماه بوده و در دانشگاه لرستان نیز برخی از کلاس‌ها برپا شده است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه به‌طورجدی از هفته آینده آغاز به کار دانشگاه‌ها را خواهیم داشت، تصریح کرد: برای ثبت‌نام دانشجویان نو ورود نیز بعد از اعلام سازمان سنجش، از نیمه دوم مهرماه اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

نظری در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع خوابگاه‌ها و زیرساخت‌ها در دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه لرستان، ادامه داد: در خرم‌آباد دانشگاه لرستان تقریباً مشکلی برای خدمات‌دهی به دانشجویان روزانه ندارد، دانشجویان دراین‌رابطه هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با اشاره به دانشجویان شبانه و همچنین سنواتی، عنوان کرد: طبیعتاً طبق قوانین صندوق راه، این دانشجویان مشمول دریافت خدمات خوابگاهی نیستند.

رئیس دانشگاه لرستان، بیان داشت: با همه این اوصاف، ما برای این دانشجویان نیز خوابگاه تأمین کرده‌ایم.

نظری با تأکید بر اینکه الان دانشجویان روزانه در اولویت هستند، عنوان کرد: به دلیل اینکه وضعیت دانشجویان روزانه به طور کامل اعلام نشده، آمار دراین‌رابطه در حال کاهش و افزایش است، امکان ارائه خدمات به دانشجویان شبانه را نداریم، در این راستا موظف هستیم که در نمازخانه‌ها یک تا دو هفته اسکان دهیم تا شرایط برای اسکان آنها بعدازاین حدود دو هفته فراهم شود.

وی افزود: خانواده‌ها نگران نباشند، دغدغه من و همکاران من از آنها برای دانشجویان بیشتر است، جای نگرانی نیست، دانشجویان شبانه را نیز اسکان خواهیم داد.

رئیس دانشگاه لرستان همچنین تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: همچنین نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان نیز تجهیزات آزمایشگاهی خریداری کرده‌ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تأمین خوابگاه برای دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه لرستان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تأمین خوابگاه برای دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه لرستان – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.