سانحه مرگبار ساوه به همدان ۱۱ کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

سانحه مرگبار ساوه به همدان ۱۱ کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

علیرضا شهرجردی در گفت و گو با خبرنگار بهار جاودانه، اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه جمعه (امروز) گزارشی مبنی بر برخورد چهار دستگاه خودروی سمندسورن، تیبا و ۲ دستگاه خودرو در اتوبان ساوه به همدان، نرسیده به شهر غرق‌آباد، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر، ۲ دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس ساوه به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: متأسفانه بر اثر وقوع این سانحه ترافیکی، تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و هفت نفر مصدوم شده‌اند که حال تعدادی از مصدومان وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش جانباختگان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در حال امدادرسانی و انتقال مصدومین به مراکز درمانی هستند، افزود: هنوز علت دقیق وقوع این حادثه مرگبار ترافیکی اعلام نشده و توسط پلیس راه در دست بررسی است.

شهرجردی گفت: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت صحنه حادثه با استفاده از تجهیزات تخصصی امدادونجات، اقدام به رهاسازی پیکر جان‌باختگان و مصدومین حادثه کردند.

سرهنگ بهروز خانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا هم با اعلام این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که خودروی سمند به دلایلی که هنوز قطعی نشده، از مسیر اصلی منحرف و به لاین مخالف وارد شد که در این میان با دو خودروی پراید و تیبا به شدت برخورد کرد. یکی از عوامل مؤثر در وقوع این حادثه، سرعت بالای خودروی سمند و ناتوانی راننده در کنترل آن بوده است.

وی با تأکید بر خطرات موجود در این بخش از آزادراه گفت: محل وقوع این تصادف از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای است که متأسفانه فاقد علائم هشداردهنده و راهنمای مناسب است، اما علت دقیق این تصادف همچنان توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی قرار دارد و جزئیات بیشتری در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سانحه مرگبار ساوه به همدان ۱۱ کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سانحه مرگبار ساوه به همدان ۱۱ کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.