اولین بُرد تیم والیبال سپهر صدرا مشهد در لیگ برتر

اولین بُرد تیم والیبال سپهر صدرا مشهد در لیگ برتر

به گزارش بهار جاودانه از خراسان، عصر امروز، تیم “سپهر صدرای مشهد” در قالب هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور میزبان تیم “مس رفسنجان” بود.

در این مسابقه، نماینده مشهد موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ بر نماینده استان کرمان غلبه کند و اولین بُرد خود در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور را رقم بزند.

از جمله حواشی جالب توجه این دیدار، حضور سرزده غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی در سالن مهران برای تماشای این مسابقه بود.

شایان ذکر است، از روز انتخاب مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی، موجی از نشاط و شادابی در استان حاکم شده و همزمانی این حضور با ثبت نخستین بُرد نماینده استان، این امید و نشاط را به خانواده بزرگ والیبال خراسان رضوی هم منتقل کرده است.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین بُرد تیم والیبال سپهر صدرا مشهد در لیگ برتر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین بُرد تیم والیبال سپهر صدرا مشهد در لیگ برتر"، کلیک کنید.