هریس: آمریکا برای روی کار آمدن رئیس جمهوری زن آماده است

هریس: آمریکا برای روی کار آمدن رئیس جمهوری زن آماده است

به گزارش بهار جاودانه گاردین نوشت: هریس تاکید کرد که آمریکایی ها بیشتر از جنسیت رقبای انتخابات به آنچه که یک نامزد انتخابات می تواند برای آنها انجام دهد، اهمیت می دهند.

به نقل از بهار جاودانه هریس به سوال «هالی جکسون» خبرنگار شبکه ان بی سی پاسخ می داد که از او پرسید آیا فکر می کند «آمریکا آماده پذیرش رئیس جمهوری زن و یک رنگین پوست در کاخ سفید است یا خیر».

نامزد دموکرات ها تاکید کرد مردم آمریکا کاملا آمادگی آن را دارند و افزود، بخشی از آنچه که در این انتخابات مهم است بستن فصلی است که نشان می داد آمریکایی ها تقسیم شده اند.

هریس افزود، مردم آمریکا لایق آن هستند که بر خلاف ترامپ که پیوسته بر روی خودش متمرکز است رئیس جمهوری داشته باشند که بر روی آنها متمرکز باشد.

معاون جو بایدن همچنین گفت از این موضوع آگاه است که ترامپ ممکن است بالقوه نتایج انتخابات را رد کند اما او و تیمش مراقب روز و شب انتخابات و روزهای متعاقب آن هستند.

هریس گفت که او بر تبلیغات انتخاباتی در دو هفته آینده متمرکز است و در عین حال خاطرنشان کرد که «ما منابع، تخصص و تمرکز» خود را روی هر گونه تهدید احتمالی برای نتایج انتخابات داریم.

جکسون مصاحبه کننده شبکه آمریکایی خاطرنشان کرد که ترامپ قبل از جمع آوری همه آرا در سال ۲۰۲۰ اعلام پیروزی کرد.

ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰ از پذیرش نتایج انتخابات خوددداری و ادعا کرد که در انتخابات تقلب شده است.

هریس در این زمینه گفت ترامپ تلاش کرد انتخابات آزاد و منصفانه را زیر سوال ببرد. او همچنان اراده مردم را انکار می کند و بعد از نتایج انتخابات ۲۰۲۰ جمعیت را تشویق به حمله به کنگره کرد. در این حمله ۱۴۰ افسر پلیس مورد حمله قرار گرفتند و برخی از آنها کشته شدند، این یک موضوع جدی است.

نامزد دموکرات ها در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار شبکه خبری آمریکایی درباره نگرانی رای دهندگانی از مسائل اقتصادی و افزایش قیمت ها به دلیل سیاست های رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد در سیاست هایش پیرو دولت بایدن نخواهد شد و در مقابله با تورم از تجارب و دیدگاه های خود استفاده خواهد کرد.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هریس: آمریکا برای روی کار آمدن رئیس جمهوری زن آماده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هریس: آمریکا برای روی کار آمدن رئیس جمهوری زن آماده است"، کلیک کنید.