ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، صمیم مرادی روزبهانی در نشست کمیته آماد و تجهیزات اضطراری که با حضور اساتید و صاحب‌نظران در حوزه آماد و لجستیک، همچنین نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله هلال احمر، آتش‌نشانی، قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ع)، قرارگاه ثارالله (عج) و شهرداری تهران، در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، بر ضرورت تدوین سند لجستیک تهران برای تأمین نیازهای حیاتی در شرایط اضطراری تاکید کرد.

مرادی روزبهانی، در این نشست با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته‌های تخصصی افزود: خرید تجهیزات باید به‌گونه‌ای انجام شود که مأموریت‌محور باشد و هماهنگی و حمایت لازم از فرماندهی در ستاد و میدان فراهم شود.

وی همچنین از تشکیل کارگروه پشتیبانی و مدیریت منابع در تهران به ریاست فرمانداری خبر داد و عنوان کرد: این کارگروه با هدف هدایت و هماهنگی فعالیت‌ها، پشتیبانی به‌موقع و تهیه کارآمد کالاها و تجهیزات در پاسخ به شرایط اضطراری و بازسازی، تشکیل شده است.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اهمیت افزایش سرعت و کارایی در شرایط اضطراری افزود: «از این رو در سال‌های اخیر، افزودن سیستم‌های رفاهی سیار و خودروهای فرماندهی سبک به ناوگان خودرویی سازمان مدیریت بحران شهر تهران در دستور کار بوده است.

مرادی روزبهانی گفت: در این نشست همچنین بر اهمیت وجود طرح در لجستیک و تبدیل طرح به برنامه تأکید و عنوان شد: زنجیره تأمین شامل تهیه، تولید و خرید سومین بخش لجستیک بشمار می‌رود. سپس توجه به «آماد» شامل انبارداری و توزیع و پس از آن نگهداری و تعمیر (نت) و نیز تعیین تکلیف تجهیزات فرسوده و از رده خارج اهمیت می‌یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.