لزوم زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری صنایع و معادن سمنان در ورزش قهرمانی

لزوم زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری صنایع و معادن سمنان در ورزش قهرمانی

بهار جاودانه/سمنان استاندار سمنان با اشاره به وجود صنایع و معادن متعدد در استان بر ضرورت زمینه‌سازی برای حضور بیشتر صنایع و حمایت مالی آنها از ورزش قهرمانی تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۳ آبان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بر لزوم توجه به ورزش و ازدواج جوانان تاکید و اظهار کرد: ورزش و همچنین بحث ازدواج، برای جوانان ما با شادابی و نشاط وروحیه و انگیزه همراه است، لذا باید به این مهم به صورت ویژه توجه شود.

وی ادامه داد: ما امروز در استان در بحث ورزش‌های قهرمانی انفرادی موفقیت‌های بسیار ارزنده و شاخص در سطح کشور به دست اورده ایم.

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه فوتسال، بسکتبال، والیبال و ورزش‌های گروهی از این دست نیز اقدامات و موفقیت های بسیار خوبی در استان به دست آمده، اما نیاز است تا از ظرفیت صنعت و بخش خصوصی برای حمایت از این بخش استفاده شود.

هاشمی افزود: در حوزه توسعه ورزش و نشاط در سطح جامعه ویژه نوجوانان و جوانان، ضرورت دارد تا در سطح روستاها و از پتانسیل دهیاری‌ها برای تقویت و توسعه فعالیت های مرتبط با ورزش و راه اندازی خانه ورزش روستایی بهره گیری شود.

وی تاکید کرد: روند معرفی افراد متقاضی تسهیلات ازدواج بررسی و پیگیری شود تا روند دریافت تسهیلات ازدواج در حوزه پرونده های باقی مانده در صف انتظار، تسهیل شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: فرهنگ سازی در حوزه قناعت و همچنین آسان سازی روند مراحل ازدواج، از دیگر مواردی است که باید به صورت خاص مَدنظر قرار داشته باشد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری صنایع و معادن سمنان در ورزش قهرمانی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری صنایع و معادن سمنان در ورزش قهرمانی"، کلیک کنید.