دفتر اطلاع‌رسانی غزه: اسرائیل ۲۳۰۰ جسد را از گورها به سرقت برده است

دفتر اطلاع‌رسانی غزه: اسرائیل ۲۳۰۰ جسد را از گورها به سرقت برده است

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۲۳۰۰ جسد را از چندین گور به سرقت برده است.

به گزارش بهار جاودانه، این نهاد در جدیدترین آمار خود درباره جنگ نسل‌کشی که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه راه انداخته، اعلام کرد رژیم اشغالگر از چند گور در غزه ۲۳۰۰ جسد را سرقت کرده است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای این جنگ حدود ۱۹ مقبره از مجموع ۶۰ مقبره را به شکل کلی یا جزئی در مناطق مختلف غزه تخریب کرده است.

از ابتدای جنگ غزه، فلسطینیان گفتند، ارتش در جریان حمله زمینی به غزه نبش قبر کرده و اجساد را به سرقت می‌برد.

رژیم صهیونیستی با حمایت مطلق آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون در جنگ غزه بیش از ۱۴۳ هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار مفقود برجای گذاشته است.

تل‌آویو قطعنامه شورای امنیت مبنی بر پایان دادن فوری به جنگ غزه و احکام دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر اتخاذ تدابیر منع نسل‌کشی و بهبود وضعیت انسانی در غزه را نادیده گرفته است.

پایان خبر بهار جاودانه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دفتر اطلاع‌رسانی غزه: اسرائیل ۲۳۰۰ جسد را از گورها به سرقت برده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دفتر اطلاع‌رسانی غزه: اسرائیل ۲۳۰۰ جسد را از گورها به سرقت برده است"، کلیک کنید.