فیلم/لحظه شلیک به امام جمعه کازرون

فیلم/لحظه شلیک به امام جمعه کازرون

ظهر روز جمعه و در زمان برگزاری نماز جمعه شهرستان کازرون فردی با نزدیک شدن به حجت‌الاسلام‌والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان، از کیسه همراه خودش یک کلت درآورد و سه گلوله به سر و بدن این روحانی شلیک کرد که منجر به مجروحیت شدید امام جمعه این شهرستان و در نهایت شهادتش شد. ضارب بلافاصله پس از شلیک به سمت امام جمعه کازرون، سلاح زیر گلویش گذاشت و شلیک کرد و بدین شکل خودش را کشت.

آفتاب‌‌نیوز :

ظهر روز جمعه و در زمان برگزاری نماز جمعه شهرستان کازرون فردی با نزدیک شدن به حجت‌الاسلام‌والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان، از کیسه همراه خودش یک کلت درآورد و سه گلوله به سر و بدن این روحانی شلیک کرد که منجر به مجروحیت شدید امام جمعه این شهرستان و در نهایت شهادتش شد. ضارب بلافاصله پس از شلیک به سمت امام جمعه کازرون، سلاح زیر گلویش گذاشت و شلیک کرد و بدین شکل خودش را کشت. تصاویر دوربین مداربسته که از این لحظه منتشر شده را می‌بینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم/لحظه شلیک به امام جمعه کازرون" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم/لحظه شلیک به امام جمعه کازرون"، کلیک کنید.