آخرین مهلت شرکت در جشنواره عکس روستایی و عشایری تا پایان بهمن ماه است

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، به گفته وی، موضوعات جشنواره عکس شامل آداب و آیین های مذهبی و روستایی مرتبط با امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی، نیایش در اماکن زیارتی روستا، زیارت و توسل به حضرت رضا ( ع) و نیز سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر فرهنگ رضوی است.
وقاری شورجه تصریح کرد: شرکت در این بخش از جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقمندان به این رشته هنری مجاز است .

به گفته دبیر بخش عکس روستایی و عشایری رضوی، این جشنواره در سه بخش رقابتی، موبایلی و عکاسی با دوربین و عکس های آرشیوی برگزار خواهد شد و هر عکاس مجاز است هشت قطعه تک عکس ارسال نماید.

وی عنوان کرد: بر این اساس حتی عکاسان مبتدی هم می توانند با گوشی های شخصی از زیارتگاه ها و آیین های مذهبی روستایی و عشایری عکس گرفته و به دبیرخانه ارسال کنند.

وقاری شورچه با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال 30 بهمن ماه جاری است، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق سایت جشنواره بین المللی امام رضا ( ع) شمس توس به آدرس پورتال portal.shamstoos.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس دبیرخانه شامل 09177654691 و 09224186267 تماس بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور عکاسان و علاقمندان در بخش عکس روستایی و عشایری رضوی شاهد اثرات زیبا و جذابی در این حوزه باشیم.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره عکس روستایی و عشایری تا پایان بهمن ماه است

5757

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین مهلت شرکت در جشنواره عکس روستایی و عشایری تا پایان بهمن ماه است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین مهلت شرکت در جشنواره عکس روستایی و عشایری تا پایان بهمن ماه است"، کلیک کنید.