بازدید بیش از 20 هزار زایر از بقاع متبرکه کردستان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه از سنندج، حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اعلام این خبر اظهار کرد: از تاریخ 28 اسفند 1402 الی 13 فروردین 1403 بیش از 20 هزار زایر در اماکن متبرکه کردستان حضور داشتند که بقعه متبرکه امامزاده سید جلال الدین(ع) باباگرگر قروه، امامزاده هاجر خاتون(س) سنندج و قرآن متبرکه نگل پر بازدید ترین اماکن مذهبی سالجاری بوده اند.

وی ادامه داد: در این ایام همچنین 500 نفر در زایر سراهای استان کردستان اسکان داشته اند.

کاروند با اشاره به همزمانی برگزاری طرح های آرامش بهاری و ضیافت الهی بیان داشت: با توجه به برگزاری ویژه برنامه های قرآنی همچون کرسی های تفسیر و محافل جزء خوانی بیش از 3700 نفر در برنامه های قرآنی بقاع متبکره حضور داشته و بیش از 4000 روزه دار از سفره پر برکت افطاری ساده بهرهمند شده اند.

مدیر کل اوقاف کردستان با اشاره به حضور مبلغین بومی جهت پاسخگویی به مسایل شرعی و برگزاری ویزه برنامه های تبلیغی در بقاع خاطر نشان کرد:400 نفر در خیمه های معرفت برپا شده رد بقاع متبرکه حضور بهم رساندند و بیش از 500 مسابقه فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان برگزار شده است.

مدیر کل اوقاف کردستان ادامه داد:همچنین در ایام ماه مبارک بیش از 400 بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار توزیع شده است.
طرح آرامش بهاری در 12 بقعه متبرکه استان کردستان برگزار شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید بیش از 20 هزار زایر از بقاع متبرکه کردستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید بیش از 20 هزار زایر از بقاع متبرکه کردستان"، کلیک کنید.