بی توجهی انریکه به تقابل احتمالی با ریال مادرید

سرمربی پاری سن ژرمن گفت فعلا به تقابل با ریال مادرید در فینال لیگ قهرمانان فکر نمی کند و تمرکزش روی بازی دورتموند در دور نیمه نهایی است.

به گزارش بهار جاودانه، پاری سن ژرمن که با 63 امتیاز از 28 بازی در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارد، باید امشب (یکشنبه) برابر لیون به میدان برود. تقریبا می توان قهرمانی پاری سن ژرمن را در لیگ فرانسه قطعی دانست مگر آن که اتفاقات عجیبی در هفته های باقیمانده رخ دهد.

شاگردان لوییس انریکه در لیگ قهرمانان نیز با کنارزدن بارسلونا به نیمه نهایی رسیدند و باید در این مرحله برابر بوروسیا دورتموند قرار بگیرند. برنده این دیدار در فینال به مصاف برنده دیدار ریال مادرید و بایرن مونیخ خواهد رفت.

سرمربی پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا با ریال دیدار کند یا خیر، گفت: فعلا خیلی زود است به این سوال پاسخ بدهم. بوروسیا مثل ما تیمی با کیفیت است و می خواهد به فینال برسد. اگر به فینال برسیم، جواب شما را خواهم داد.

فینال های احتمالی لیگ قهرمانان

پاری سن ژرمن – ریال مادرید
پاری سن ژرمن – بایرن مونیخ
بوروسیا دورتموند – بایرن مونیخ
بوروسیا دورتموند – ریال مادرید

تیم پاریسی با آنکه در دیدار رفت دور یک چهارم نهایی در خانه برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو شکست خورده بود در دیدار برگشت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا صعودی مقتدرانه به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بی توجهی انریکه به تقابل احتمالی با ریال مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بی توجهی انریکه به تقابل احتمالی با ریال مادرید"، کلیک کنید.