رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه استان سمنان، مهندس ورامینیان حین اجرای این رزمایش گفت: پایداری شبکه و عدم بروز اختلال در ارتباطات استان از اهداف مهم در انتخابات پیش رو است که در این راستا تست مسیر پروتکشن بین شهری صورت گرفته است.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان تصریح کرد: این رزمایش با هدف حفاظت از سیستم و خطوط انتقال انجام شد به گونه ای که با قطع یکی از مسیرهای انتقال استان، مسیر جایگزین بلادرنگ در مدار قرار می گیرد.

وی در پایان این رزمایش، نتیجه این عملیات را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با انجام تست مسیر پروتکشن بین شهری، ترافیک مربوط به مسیر ارتباطی شاهرود، دامغان تا سمنان مطلوب می باشد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزمایش بررسی مسیر پروتکشن در سیستم های انتقال استان"، کلیک کنید.