ریزش ساختمان 3 طبقه در مرکز پاکستان؛ 11 تن کشته و زخمی شدند

مقامات محلی پاکستان اعلام کردند یک ساختمان مسکونی 3 طبقه بامداد امروز (سه شنبه) در مرکز این کشور فرو ریخت و بر اثر این حادثه دست کم 9 نفر کشته شدند.

به گزارش بهار جاودانه، «رضوان قادر»، یک مقام ارشد دولتی پاکستان ضمن اعلام این خبر که حادثه در شهر «مولتان» رخ داده است گفت آوارهای ساختمان فروریخته نیز روی خانه های مجاور ریزش کرد و چندین مصدوم برجای گذاشت. با این حال گفته می شود زخمی شدن تنها دو تن تایید شده است.

وی همچنین گفت که کشته شدگان شامل چهار عضو یک خانواده هستند.

به گزارش آسوشیتدپرس، فروریختن ساختمان ها در پاکستان رایج است، جایی که بسیاری از آنها با مصالح ساختمانی ارزان قیمت ساخته شده اند و دستورالعمل های ایمنی به دلیل کاهش هزینه ها نادیده گرفته می شوند.

در ژوین 2020 نیز در پی ریزش یک ساختمان مسکونی در «کراچی» دستکم 22 نفر جان خود را از دست دادند.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریزش ساختمان 3 طبقه در مرکز پاکستان؛ 11 تن کشته و زخمی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریزش ساختمان 3 طبقه در مرکز پاکستان؛ 11 تن کشته و زخمی شدند"، کلیک کنید.