فرصت استثنایی/ سامسونگ گلکسی S24 الترا 25 میلیون تومان!

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه و براساس گزارش مجله بهار جاودانه، سامسونگ تاکنون تخفیف های گوناگونی برای سری گلکسی S24 در نظر گرفته و جدیدترین تخفیف این شرکت برای گلکسی S24 اولترا اعمال شده است. کاربران می توانند بهترین گوشی سامسونگ را با رنگ های انحصاری که تنها به صورت آنلاین دردسترس قرار می گیرد، با تخفیف ویژه تهیه کنند.

گلکسی اس 24 اولترا در دو رنگ آبی تیتانیوم و سبز تیتانیوم، با 150 دلار تخفیف عرضه شده گرفته است. این تخفیف برای هر دو کانفیگ 256 و 512 گیگابایتی اعمال شده است. رنگ سبز تیتانیوم فقط برای مدل 256 گیگابایتی دردسترس است.

فرصت استثنایی/ سامسونگ گلکسی S24 الترا 25 میلیون تومان!

ارزش تخفیف با درنظرگرفتن طرح تعویض سامسونگ، حتی بیشتر هم می شود. دستگاه های واجدشرایط نظیر گلکسی S23 اولترا ممکن است در طرح تعویض، اعتبار 750 دلاری برای کاربر به همراه داشته باشند.

وقتی اعتبار یادشده را با تخفیف 150 دلاری جدید ترکیب کنید، می توانید برای خرید گلکسی S24 اولترا تا 900 دلار تخفیف بگیرید که بسیار چشمگیر است. سایر دستگاه ها مثل گلکسی S23 پلاس و گلکسی زد فولد 5 به ترتیب اعتبار 600 و 700 دلاری در طرح تعویض دارند.

طرح اعتباری سامسونگ برای خرید گوشی به صورت فوری اعمال می شود؛ البته باید بعداً دستگاه قدیمی خود را برای سامسونگ ارسال کنید تا واجدشرایط بودن آن تایید شود. با درنظرگرفتن همه ی شرایط ذکرشده قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا به 400 دلار می رسد که با قیمت روز دلار کمی بیش از 25 میلیون تومان می شود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت استثنایی/ سامسونگ گلکسی S24 الترا 25 میلیون تومان!" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت استثنایی/ سامسونگ گلکسی S24 الترا 25 میلیون تومان!"، کلیک کنید.