معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Laserjet M111w

به نقل از سایت آوا فرهنگ به عنوان مرکز فروش پرینتر و سایت برند سازنده HP به معرفی، بررسی، کاربرد و مشخصات فنی پرینتر HP Laserjet M111w، پرینتر خانگی و ارزان با کاربری تک کاره برند اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری و دارای وای فای پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

HP Laserjet M111w پرینتر لیزری اچ پی تک کاره سیاه و سفید و دارای وای فای

پرینتر تک کاره اچ پی مدل HP Laserjet M111w در ۹ فوریه سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. پرینتر مدل M111w از تک کاره‌هایی است که  علاوه بر تکنولوژی چاپ لیزری به شبکه بیسیم وای فای نیز مجهز شده است. این محصول دارای ساختاری بسیار مقاوم بوده و با وزن ۴.۸۴ کیلوگرم فضای نسبتا کمی از محیط کار شما را اشغال خواهد کرد.

این پرینتر هم برای استفاده در ادارات و هم منازل گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. این چاپگر لیزری کارآمد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است، متناسب با فضا و بودجه شماست. برنامه HP Smart به طور چشمگیری در زمان شما برای انجام کارها صرفه‌جویی خواهد کرد. با خرید این پرینتر روی چاپ لیزری با کیفیت حرفه‌ای حساب باز کنید.

HP Laserjet M111w

ویژگی های HP Laserjet M111w

این پرینتر HP می‌تواند مدارک شما را با کیفیت بالا اسکن کرده و با استفاده از برنامه HP Smart در Dropbox و یا Google Drive به اشتراک گذاشته شود. قابلیت استفاده از برنامه HP Smart در این دستگاه باعث حذف مراحل انجام کارهای تکراری شده و در این شرایط فقط با فشار یک دکمه و یا دسترسی به ایمیل، فرآیند اسکن آغاز خواهد شد.

از دیگر امکانات M111w می‌توان به پورت USB داخلی اشاره کرد که این امکان را برای مصرف کننده به وجود می‌آورد تا به راحتی چاپگر خود را به رایانه متصل کند. به علاوه، پرینتر مدل M111w به یک صفحه LED ساده مجهز شده تا بتوانید پروژه‌ها را سریعتر و آسان‌تر به پایان برسانید. پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet M111w قادر است که ۲۰ برگ در سایز A4 را در هر دقیقه و با رزولوشن 600dpi به شما تحویل دهد.

فناوری روشن/خاموش خودکار HP این قابلیت را دارد که چاپگر در مواقعی که به آن نیاز دارید روشن شده و در صورت‌عدم نیاز به صورت خودکار خاموش شود. این چاپگر فقط با کارتریج hp دارای تراشه یا چیپست اصلی کار می کند و مدل کارتریج اصلی آن HP 150A است.

براساس نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان و مصرف کنندگان این محصول، راه‌اندازی این محصول بسیار آسان بوده و ویژگی‌های کاربرپسند این دستگاه، آن را به انتخابی عالی برای مصارف خانگی و اداری تبدیل کرده است. با سرعت چاپ سریع و کیفیت ثابت، پرینتر خانگی HP Laserjet M111w عملکردی فراتر از انتظارات مشتریان داشته و خرید این محصول به کسانی که به دنبال یک چاپگر تک رنگ قابل اعتماد و کارآمد هستند توصیه می‌شود.

جدول مشخصات فنی HP Laserjet M111w

عنوان پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet M111w
شرح مختصر پرینتر لیزری اچ پی تک کاره سیاه و سفید
مشخصات کلی
تکنولوژی چاپ لیزری
برند اچ پی HP
کاربری تک کاره
خروجی رنگ سیاه و سفید
اندازه کاغذ (سایز چاپ) A4
چاپ دورو خیر
اتصالات (پورت) Hi-Speed USB 2.0; 2.4GHz Wireless 802.11b/g/n with Bluetooth®️ low energy
کاغذ
ظرفیت سینی کاغذ (برگ) 150
سایز کاغذ قابل استفاده A4; A5; A6; envelopes (C5, DL); custom
نوع کاغذ قابل استفاده Letter, envelopes (No. 10); custom, Legal
وزن کاغذ قابل استفاده 65 to 120 g/m²
چاپ
کیفیت چاپ (بهترین) Up to 600 x 600 dpi
کارکرد ماهانه (صفحه) Up to 8,000 pages
سرعت چاپ (صفحه در دقیقه) 20 ppm
زبان چاپ PCLm/PCLmS, URF, PWG
اسکنر، کپی و فکس
کیفیت اسکن ندارد
سرعت اسکن (تعداد در دقیقه) ندارد
کیفیت کپی ندارد
سرعت کپی (تعداد در دقیقه) ندارد
کیفیت فکس ندارد
سرعت فکس (تعداد در دقیقه) ندارد
کارتریج
تعداد کارتریج 1
رنگ کارتریج مشکی
مدل کارتریج 150A
تعداد صفحات قابل چاپ کارتریج 1000
سایر مشخصات
حافظه پرینتر (مگابایت) 32 MB
نمایشگر (LCD) ندارد
وزن (کیلوگرم) 3.8 kg
ابعاد (میلی متر) 346 x 360 x 280 mm

منابع:

https://avafarhang.com/hp-laserjet-m111w/

https://www.hp.com/sg-en/shop/hp-laserjet-m111w-printer-7md68a.html

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Laserjet M111w" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Laserjet M111w"، کلیک کنید.

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام خیلی پرینتر عالی هست نوع چاپی که داره سیاه سفید هست
    و من برای کارم احتیاج به این مدل داشتم که گرفتم حداکثر سایز چاپش A4هست شبکه بی سیم وای فای هم داره.